گزارش بازدید وب سایت :

کاربران آنلاین : ۱۲ نفر

تعداد بازدید های امروز : ۱۷ مورد

تعداد بازدید های دیروز : ۶۱۰ مورد

تعداد بازدید های هفته : ۱۶۳۶ مورد

تعداد بازدید های کل : ۱۰۳۳۹۵۱ مورد

پر بازدید ترین روز : ١٣٩٨/١٢/٦ - ۷۱۷۷ مورد

برگزاری همایش روز جهانی "ایدز" در شهرستان راز و جرگلان

شنبه ١٠ آذر ١٣٩٧ ساعت ١١:٣٥ ق.ظ   ( بازدید : 348 نفر )


به گزارش روابط عمومی، به مناسبت روز جهانی "ایدز" ، شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان به برگزاری یک همایش در خصوص پیشگیری و مبارزه با این بیماری اقدام کرد.

گروه پیشگیری و مبارزه با بیماریهای شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، در این همایش که بالغ بر صد نفر از کارکنان این مجموعه، از جمله مسئولین و کارشناسان ستادی، پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت و بهورزان شهرستان شرکت نمودند، به اعلام شعار، روزشمار، اهداف و برنامه های پیش بینی شده جهت برگزاری هفته ایدز پرداختند.

 آقای "نعمتی" مدیر شبکه بهداشت و درمان راز و جرگلان، ضمن حضور در این همایش به تشریح عامل ایجاد بیماری ایدز، راههای انتقال، راههای پیشگیری و درمان این بیماری پرداخت.

وی ضمن تاکید بر اهمیت تشخیص زودرس ابتلای افراد به ویروس HIV، از همگان خواست تا جهت انجام آزمایش آن ابتدا برای خود و همچنین تشویق سایرین اقدام نمایند.

در پایان این همایش، به جمعی از حاضرین، تعدادی از پرسنل مراکز خدمات جامع سلامت که در برنامه ها و مناسبتهای مختلف فعالیت نموده و همچنین کاربران فعال سامانه یکپارچه بهداشت(سیب) در ثبت مراقبتهای گروه سنی میانسالان و سالمندان جوایزی اهدا شد.

 


منبع : شبکه بهداشت و درمان شهرستان راز و جرگلان چاپ مطلب ارسال خبر به دوستان





رتبه بندی شما به مطلب فوق:


دیدگاه‌ها 0 نظر

این مطلب فاقد نظر می باشد.








جستجو
سوگندنامه بقراط (۱۱۷۱۷ بازدید)
امپاتی(empathy) چیست؟ (۶۲۸۰ بازدید)
سلام بر محرم (۵۹۸۹ بازدید)

برای مشاهده اوقات شرعی کلیک نمایید ...